Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Μαζί με τον Ιωάννη Παπαλέξη και η Γεωπόνος Χατζηγιαννίδου Ιουλία ως υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος

Ονομάζομαι Χατζηγιαννίδου Ιουλία και είμαι Γεωπόνος Τ.Ε., ταυτόχρονα τελειώνω τις
μεταπτυχιακές μου σπουδές στον κλάδο της αγροτικής επιχειρηματικότητας.
Εκλεγμένη στο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης των Τεχνολόγων Γεωπόνων και
αντιπρόεδρος του τοπικού τμήματος του συλλόγου της Θεσσαλονίκης.

Δραστηριοποιούμαι στον χώρο των γεωργικών μηχανημάτων εδώ και εννέα χρόνια
και τα τελευταία δυο ξεκίνησα τα βήματά μου στον κλάδο της αγροτικής οικονομίας. Η

παράλληλη ενασχόληση μου αφορά τις ενώσεις των νέων αγροτών όπως και την
αρθρογραφία μου με την ονομασία Η στήλη του αγρότη κτηνοτρόφου στο site
agrotes.eu. 

Τελευταία είχα την τιμή να είμαι προσκεκλημένη σε αγροτική ημερίδα με προγράμματα αγροτικής ανάπτυξης και επιχειρηματικότητας στον δήμο της Σκύδρας μιλώντας για τα σχέδια βελτίωσης και τους τρόπους υλοποίησης αλλά και αναλύοντας την αγορά των γεωργικών μηχανημάτων. 

Η καταγωγή μου είναι από Σέρρες και μένω στην Θεσσαλονίκη, ερχόμενη όμως το 2008 για πρώτη φορά στην Άρτα λάτρεψα αυτόν τον τόπο. 

Μετά από τις πολλαπλές μου επισκέψεις αποφάσισα το 2014 να φέρω τα δικαιώματά μου ψηφίζοντας τότε για πρώτη φορά στην Άρτα μέχρι και το 2019 όπου μου δόθηκε πλέον και η ευκαιρία από τον κύριο Ιωάννη Παπαλέξη υποψήφιο δήμαρχο Αρταίων με το κίνημα Γέφυρα στο μέλλον, να τον στηρίξω στις εκλογές θέτοντας την υποψηφιότητά μου. Πιστεύω ότι ο τόπος αυτός
χρειάζεται μια ισχυρή στήριξη, μια ισχυρή γέφυρα στο μέλλον η οποία μπορεί να φέρει ένα πρόσφορο έδαφος ώστε να ξεδιπλώσει αυτό το άγονο ακόμα τοπίο σε έναν μοναδικό πόλο έλξης για όλους. Αυτό το μοναδικό κομμάτι της Ηπείρου μπορεί να συμβάλλει θετικά στην ανάπτυξη του αγροτουριστικού ενδιαφέροντος αλλά και όπως να προβάλει τον αγροκτηνοτροφικό κλάδο σε πολλαπλές διατροφικές διαδρομές.

Έφτασε λοιπόν η ώρα της Άρτας ώστε να αναδειχθεί και να ξεδιπλωθεί η αξίας της
με τον μελλοντικό της στόχο να χτίσει την δική της γέφυρα, την γέφυρα του

μέλλοντος.


Χατζηγιαννίδου Ιουλία
ΓΕΩΠΟΝΟΣ Τ.Ε.
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΡΤΑΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
«ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ»
Τηλ επικ: 697.80.12.880
Mail: ioulia.xatz@gmail.com