Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Μελάνια Τραμπ: Δεκτή η συγγνώμη αλλά απαράδεκτες οι δηλώσεις του συζύγου μου


Απαράδεκτες και προσβλητικές χαρακτήρισε τις δηλώσεις του Ντόναλντ Τραμπ για τις γυναίκες η σύζυγός του Μελάνια, αποδεχόμενη πάντως τη συγγνώμη του υποψηφίου των Ρεπουμπλικάνων για την προεδρία των ΗΠΑ.

«Οι λέξεις που χρησιμοποίησε ο σύζυγός μου είναι στα μάτια μου απαράδεκτες και προσβλητικές. Δεν αντιπροσωπεύουν τον άνδρα που γνωρίζω», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η σύζυγος του Αμερικανού μεγιστάνα. «Ελπίζω ότι οι άνθρωποι θα δεχθούν τη συγγνώμη του, όπως έκανα εγώ», πρόσθεσε.

Ο κ. Τραμπ ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων και μέσα στις τάξεις του στρατοπέδου των Ρεπουμπλικάνων, μετά την αποκάλυψη χυδαίων αναφορών του, σε βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η Washington Post την Παρασκευή.

Στα στελέχη των Ρεπουμπλικάνων που καταδίκασαν τις δηλώσεις του κ. Τραμπ προστέθηκε και ο υποψήφιός του για την αντιπροεδρία Μάικ Πενς. Αξιωματούχοι του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος δήλωσαν ότι δεν προτίθενται να ψηφίσουν τον προεδρικό υποψήφιο του κόμματός τους.

«Δεν είπα ποτέ ότι είμαι τέλειος», δήλωσε ο κ. Τραμπ σε βίντεο που αναρτήθηκε στο Faceboook τη νύχτα, με τον Ρεπουμπλικάνο υποψήφιο να ζητεί συγγνώμη και να δεσμεύεται πως θα γίνει «καλύτερος άνθρωπος». Παράλληλα, μιλώντας στην Wall Street Journal διαβεβαίωσε πως δεν θα εγκαταλείψει την κούρσα για την προεδρία.